مفتول گالوانیزه | راهنمای نهایی سیم گالوانیزه چیست

Wiki Article

مفتول‌هایی که در کشور تولید می‌شوند، دارای کیفیت و مقاومت خوبی هستند، به همین دلیل بسیاری از مصرف کنندگان ترجیح می‌دهند که نمونه‌های داخلی را برای مصارف خود انتخاب کنند.

عامل مهمی که در قیمت گذاری مفتول تاثیر دارد، نوع مفتول و روش ساخت آن ها می باشد. در بازار انواع مختلفی از مفتول موجود است. که هر کدام قیمت گذاری متفاوتی دارد. این عوامل تاثیر گذار قیمت مواد اولیه قیمت فولاد و هزینه های سوخت، قیمت سنگ آهن،میزان تقاضا و عرضه، نوسانات ارز و حمل و نقل می باشد که روی قیمت این محصول موثر است.

فرآیند تولید ورق فلزی تقسیم بندی ورق فلزی انواع فنس سیم خاردار تبری حلقوی نمونه های کاربردی سیم خاردار

در یک دسته بندی دیگر می‌توان مفتول گالوانیزه را به سیم رابیتس بندی و اسکوپ نیز تقسیم بندی کرد. مدل‌های رابیتس بندی نیز شامل دو مدل سخت و نرم هستند. به بیان بهتر هر چقدر که میزان کربن در فولاد بیشتر باشد، مفتول در دسته سخت خواهد بود و در مقابل هر چه که از میزان کربن آن تحت فرایند کاسته شده باشد، در دسته نرم قرار می‌گیرد.

علت استفاده از فلز روی در این فرآیند خاصیت حفاظت کاتدی این فلز است، خاصیتی که در آن کاتد جایگزین آند می شود و با ایجاد یک سطح هم پتانسیل و مثبت (کاتود) در کلیه مناطق سطح فلز، از ورود یون های فولاد به محیط اطراف جلوگیری به عمل می آید و جریان خوردگی متوقف می شود.

این مفتول ها در گلخانه ها سایت منبع نیز کاربرد دارند؛ از مفتول های گالوانیزه برای تقسیم بندی فضا و محافظت از گل ها استفاده میشود.

این باعث می‌شود که مفتول‌های گالوانیزه از مفتول‌های فولادی معمولی مقاومت بیشتری داشته باشند.

سیم مفتول گالوانیزه را به واسطه فرایند گالوانیزاسیون و به شیوه به این وب سایت نگاه کنید نورد گرم و سرد تولید می‌کنند.

یکی از نکات مهمی که باید هنگام خرید مفتول مسوار بدانید نحوه ی جمع آوری مفتول های مسوار است، این مفتول ها در حال حاضر با دو روش شاخه ای و کلافی جمع آوری می کنند که هزینه های متفاوتی نیز دارند که باید با توجه به نیاز و شرایط سایت منبع مورد نظر یکی از آن ها را لینک منبع انتخاب کنید.

مفتول گالوانیزه در همه جا در دسترس است و در هر نقطه ای از کشور میتوان آن را تهیه کرد.

از بهترین و مقاوم ترین مفتول ها می توان به مفتول سیاه اشاره کرد. مفتول سیاه طی یک فرایند سخت و پیچیده تهیه می شود. به شکلی که این سیم ها در دمای بالای ۹۰۰ درجه سانتی گراد داغ شده و به انعطاف پذیری مورد نیاز می رساند. مفتول های سیاه کلیک کنید را در بازار می توان به شکل کلاف های پیچیده مشاهده کرد.

صنایع مفتولی توری کالا

استحکام کششی مفتول گالوانیزه از دیگر مشخصاتی به شمار می‌رود که دارای اهمیت بسیار زیادی می‌باشد.

پس از خرید مفتول آنیل شده (سیاه) طی فرآیند گالوانیزاسیون آن را به مفتول گالوانیزه تبدیل می کنیم.

Report this wiki page