طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

کار ما استفاده از قالب های آماده نیست تک تک نمونه کارها کاملا اختصاصی و با ایده پردازی کد نویسی شده اند لطفا نمونه کارها را با دقت بررسی فرمایید. فروشگاه چرم نگار برند درمالیفت تهران جی پی اس مستر شوش ماتان دیزاین فروشگاه ایمن یاب فروشگاه ایران دیوالت فروشگاه ارمغان موبایل فروشگاه آهنکده فروشگاه پارس لوستر امیر کبیر تک فروشگاه زرین شاپ فروشگاه پرشین جم فروشگاه پابلیتو مستر جم فروشگاه سافتکس فروشگاه سیل کیبل شاپ فروشگاه تات آزمون تجهیز فروشگاه هنر کلاس فروشگاه ابزار تیک نمونه کارها

شرکت شکلات ساز دانمارکی این وب‌سایت را به شکلی طراحی کرده است که مخاطبان را برای خرید شکلات وسوسه می‌کند. با چرخش موس روی صفحه این سایت، شکلات باز می‌شود و دهان مخاطب از این تصاویر واقعی آب می‌افتد!

سایت های شرکتی فرصت خوبی برای معرفی کامل شرکت به مخاطب و توضیح سازوکار‌های آن هستند.

بیایید یک نگاه کوتاهی به درگاه‌های پرداخت مستقیم و غیرمستقیم بیندازیم:

این صفحه آخرین‌بار در ‏۳ سپتامبر ۲۰۲۲ ساعت ‏۲۰:۱۹ ویرایش شده‌است.

بعد از اینکه قالب سایت را مشخص و صفحات مختلفی برای آن تعریف کردید، طراحی وب سایت وقت آن است که محصولات و محتوای خود را روی سایت بارگذاری کنید.

اگر هاست و دامنه را از یک شرکت تهیه کرده توضیحات بیشتر باشید، قاعدتاً کار اتصال هم توسط آن‌ها انجام خواهد شد؛ اما اگر به هر دلیلی قرار بود خودتان فرایند اتصال را پیش ببرید، باید بدانید چگونگی انجام آن، بسته به فاکتورهای گوناگونی متفاوت است.

مورد دیگری که باید راجع به آن صحبت کنیم، انتخاب پسوند دامنه است. به تصویر زیر توجه کنید، هر دامنه به ۲ قسمت اصلی، نام توضیحات بیشتر و پسوند تشکیل شده است.

عدم امکان ایجاد تغییر در این نوع از سایت‌ها توسط افراد عادی علاوه بر افزایش امنیت سبب بهره مندی از گرافیک و ظاهری زیبا می‌شود چرا که همه چیز ثابت است از جمله متون و اندازه تصاویر و همچنین همه عناصر مکان مشخص و ثابتی را دارند در نتیجه می‌توان برای محل قرار گرفتن هر یک از اجزاء بهترین تصمیم را گرفت.

وب سایت شما بزرگترین ویترین برای کسب و کارتان است. پس طراحی وب سایت شما اهمیّت بسیار زیادی دارد.

به‌طور کلی، فروشگاه‌سازها برای کسب‌وکارهای کوچک مناسب‌ترند؛ آن دسته از افرادی که نمی‌خواهند چه پول و چه زمان زیادی را برای طراحی و نگهداری سایت خرج کنند.

از قالبی استفاده کلیک کنید کنید که ساده و تمیز باشد و همچنین فضای خالی، به میزان کافی داشته باشد. دیگر هیچکس طرح‌های خیلی شلوغ را نمی‌پسندد.

در می ۲۰۰۴، رقیب وردپرس یعنی مووبل تایپ، اعلام کرد که قیمت‌هایش را تغییر داده‌است.

در این طراحی وب سایت مقاله، با انواع آیکون‌ها آَنا می‌شوید و سرزمین شگفت‌انگیزی از آیکون‌ مقابل چشمانتان قرار می‌گیرد. اگر زیبایی بصری خیلی برایتان مهم است، مقاله امروز را...

Report this wiki page