توضیحات قیمت مفتول گالوانیزه

Wiki Article

سیم فولادی گالوانیزه یک سیم همه کاره است که مراحل گالوانیزاسیون را طی کرده است. گالوانیزه سازی شامل پوشش دادن سیم فولاد ضد زنگ با فلز محافظ، ضد زنگ مانند روی می باشد.

  مفتول گالوانیزه ایرانی دوام بیشتری در برابر رطوبت و اکسید شدن دارد و هرچه کیفیت تولید مفتول بالاتر باشد استقامت آن در برابر رطوبت و زنگ زدگی بیشتر می شود.

مصارف صنعتی مفتول به مراتب از مصارف ساختمانی آن بیشتر می باشد. از این رو در این مقاله بیشتر بر بعد صنعتی مفتول متمرکز می شود.

۱- نرمی : به توانایی کوره در حرارت دادن مناسب آن بستگی دارد.

نبشی ناودانی پروفیل سپری تیرآهن

با توجه به این که در تولید مفتول گالوانیزه از مفتول سیاه استفاده می‌شود بنابراین بسیار نرم بوده و درصد ازدیاد طولی آن و هم‌چنین مقاومت آن در مقابل خمش و پیچش افزایش می‌یابد.

اتصال مواد ساختمانی: از کاربرهای دیگر سیم مفتول گالوانیزه، اتصال مواد ساختمانی است. از آنجا که سیم فولادی گالوانیزه بسیار محکم است، در ساخت خانه و مشاغل به منظور اتصال بسیار عالی عمل می کند.

البته لازم به ذکر است که قیمت مفتول هایی که به روش گرم گالوانیزاسیون شده و ضخامت فلز روی در آنها بیشتر می باشد قیمت بالاتری را نسبت به مفتول گالوانیزه سرد اختصاص داده اند.

به علاوه مقاومت آن‌ها در این را نگاه کن شرایط آب و هوایی و طول عمر بالایی که دارند، باعث می‌شود تا از نظر اقتصادی گزینه خوبی باشند.

علاوه بر آن سیم فولادی گالوانیزه برای تقویت اتصالات در ساختمان سازی گزینه خوبی خواهند بود.

مفتول گالوانیزه در همه جا ادامه در دسترس است و در هر نقطه ای از کشور میتوان آن را تهیه کرد.

مراحلی که در کشش مفتول انجام می گردد، به دلیل اعمال نیرو بر روی کریستالهای مفتول باعث ایجاد بی نظمی شدیدی در کریستالهای فولاد به کار رفته در مفتول می شود. اینجا کلیک کنید این موضوع به اصطلاح کارسختی نامیده می شود. سختی حاصل از عملیات اعمال نیرو بر روی فولاد در اثر ریز شدن دانه ها و در هم ریختن نظم کریستالهای فولاد است.

چند کاربرد تجاری دیگر این سیم ها شامل استفاده از آن این سایت در به وب سایت ناشر مراجعه کنید ساخت طناب سیم، قفس حیوانات و پل های معلق می باشد.

روش گالوانیزه گرم گران قیمتتر از گالوانیزه سرد می باشد.

Report this wiki page