خرید مفتول گالوانیزه و نقشه گام به گام جدید سیم گالوانیزه

Wiki Article

پروژه های پنل خورشیدی پس از نصب باید دارای گردش کار مداوم باشند و هرگونه تعمیر و نگهداری منجر به اختلال در سرویس و بالطبع از دست دادن درآمد می شود.

از ویژگی های این نوع مفتول مقاومت بالا، انعطاف پذیری و نرمی فوق العاده ی آن است. این مفتول در مقابل شرایط نامناسب جوی از مقاومت بسیار زیادی برخوردار بوده به همین دلیل از آن برای کاربردهای صنعتی و ساختمان سازی به شکل گسترده ای بهره می گیرند.

 پوشش گالوانیزه دارای ساختار متالورژیکی منحصر به فردی است که مقاومت فوق العاده ای برابر آسیب مکانیکی از جمله در حمل و نقل، نصب و سرویس می دهد.

پوشش زینکی روی سیم مفتولهای گالوانیزه همچنین به سیم استیلی پوشش محافظ سخت می دهد.

این پوشش فلزی سفید است که به مفتولهای گالوانیزه مشخصه های کاربردی خود را می دهد.

سیم سفید برای نگهداری از قاب ها، تابلو های هنری و … بر روی دیوار کاربردی است.

مرکز آهن با نام تجاری آهن سجاد مهر سپاهان فعالیت خود را در زمینه خرید فروش آهن آلات با ۳۰ سال سابقه و با تلاش بی وقفه و سرلوحه قرار دادن شعار صداقت در عملکرد و خدمت به مشتریان آغاز کرده.

توری پرسی که گاها آن را فنس پرسی و یا توری مشبک نیز می نامند، [...]

این کار باعث بالا بردن مقاومت آن در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی می‌شود. در این روش ضخامت پوشش روی بیش‌تر بوده و در نتیجه مقاومت بیش‌تری در برابر رطوبت دارا است. به مفتول تولید شده با این روش مفتول گرم نیز گفته می‌شود.

در نوع گرم، فولاد را به روش شناور کردن در فلز «روی» مذاب شده، دارای روکش «روی» می کنند.

تعمیر و نگهداری سیستم های خطوط تلفن کار آسانی نیست. دکل های مخابراتی اغلب بلند هستند و دسترسی به آنها دشوار است.

در این شیوه نخست مفتول سیاه را تحت عملیات اکسید زدایی و تمیزکاری قرار می دهند. پس از انجام این مراحل به وسیله ی فرایند الکترولیز پوششی یک لایه از گالوانیزه سرد را به عنوان پوشش مفتول بر روی بدنه آن قرار می دهند.

سیم فولادی گالوانیزه به گونه ای است که از ورود حیوانات و سارقین به محل شما جلوگیری می کند و در واقع با اینجا این کار امنیت شما را تضمین می کند.

تهران، بزرگراه آزادگان، جنب پل صنیع خانی، بازار بزرگ آهن مکان، فاز دهم مرکزی پلاک ۲۲۷۴

Report this wiki page