درباره طراحی وب سایت

Wiki Article

حالا سایت یا فروشگاه اینترنتی شما آماده موفقیت است! در تمام مسیر از پشتیبانی فنی ویترین بهره‌مند هستید.

چرا هزینه‌های ویترین به صورت اشتراک ماهانه دریافت می‌شه؟

وجود یک سایت خدماتی در این زمینه می توان بسیار به شما کمک کند. طراحی وب سایت خدماتی می تواند فروش خدمات شما را تضمین کند.

من برای تکمیل این محتوا و ارائه اطلاعات دقیق، تصمیم گرفتم که با یه استوری داخل پیج اینستاگرام نت سئو که تو زمینه آموزش طراحی سایت فعالیت داریم آمار هزینه طراحی سایت توسط فریلنسر هارو برای شما بدست بیارم.

کد تایید را وارد کنید کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید ورود با رمز عبور

هیچ نرخ و مصوبه خاصی هم نداره و این یخرده سخت ترش کرده. اما خب من برای هر مدل سایتی که وجود داره تو این صفحه قیمت قرار میدم که به جوابت برسی.

اگر جزو کسب و کار هایی هستی که تازه کارت رو شروع کردی یا فقط پیج اینستاگرام داری، و تصمیم گرفتی که فروش آنلاین داشته باشی دو تا پیشنهاد خیلی عالی برات دارم.

«از ویترین خیلی راضی هستم؛ هم از لحاظ سرویس‌دهی‌شون و هم پشتیبانی ۲۴ ساعته‌ای که ارائه می‌دن و از هر جهت ما رو حمایت می‌کنن.»

 یکی از افتخارات ما اینست که در سطح بین المللی و با رعایت اصول و استانداردهای جهانی، خدمات خود را به نقاط مختلف جهان صادر میکنیم.

خیر. دوره‌های پرداخت ویترین ۳ ماهه است و از زمانی که اولین پرداخت رو انجام می‌دید محاسبه می‌شه.

برای طراحی سایت و داشتن وبسایت تاثیرگزار و موفق ابتدا باید داکیومنت و اطلاعات اولیه را آماده کرد. این کار باعث می شود نیازهای وبسایت شما قبل از اجرا کاملا دیده و بررسی شوند و در نتیجه خروجی بهتری داشته باشید.

-    مدل درآمدزایی و کسب و کار شما روی سایت به چه صورت است؟

شرکت مهندسی برخط نگاران (تارینوتک) دارای مجوز رسمی از سازمان نظام صنفی کسب و کارهای رایانه ای کشور بوده و این موضوع سبب اطمینان خاطر بسیاری از شما عزیزان توضیحات بیشتر بابت دغدغه های قانونی شده است.

مشتریان شما می توانند با جستجویی ساده به شما برسند و از خدمات شما بهره مند شود.

Report this wiki page