نکاتی درباره سیم گالوانیزه که باید بدانید و مفتول گالوانیزه

Wiki Article

در واقع نحوه ی گالوانیزاسیون در این طبقه بندی بسیار مهم است.

از این نوع محصولات عمدتاً در کانال‌های زهکشی، ساخت و سازهای صنعتی، حصار گذرگاه‌ها، پل‌ها و… استفاده می‌شود.

از این مفتول برای قالب بندی هم استفاده می شود و با توجه به قطر بالایی که دارد دارای استحکام کششی فوق العاده بالایی است که خیلی خیلی سخت پاره می شود . انعطاف مفتولهای چهار میلیمتر گالوانیزه کم است و این به علت ضخامت بالای آن است اما در مقابل به دلیل ضخامت بالای روی در آن در مقابل زنگ زدگی ، خوردگی و پوسیدگی بسیار بسیار مقاوم است و می توان از آن در مناطق مرطوب و شرجی ، حتی مناطق دریایی که آب و هوای اسیدی دارند استفاده نمود .

نقد و بررسی‌ها هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

مفتول گالوانیزه که به آن مفتول سفید نیز می گویند از گالوانیزه مفتول های فولادی به دست می آید. برای محافظت از فلزات در برابر خوردگی و زنگ زدگی در رطوبت و باران اسیدی، آنها را با پوششی از ماده دیگری که مقاوم است می پوشانند و در نتیجه در برابر اکسیداسیون و زنگ زدگی مقاوم می شود. دو راه برای انجام این کار وجود دارد:

مش‌های جوشی از اینجا کلیک کنید توری‌های فلزی بافته‌شده چندلایه و فناوری جوش خلأ ساخته شده‌اند و ساختاری یکنواخت و ایدئال را تشکیل می‌دهند.

توری‌های حصاری عمدتاً برای محدود کردن فضا و ایجاد مرز استفاده می‌شوند و از مواد مختلفی مانند گالوانیزه، پلی‌اتیلن و…، ساخته شده‌اند که هرکدام از آن‌ها دارای ویژگی و کاربردهای منحصربه‌فردی هستند.

در این حالت روی، با ضخامت کمی بر روی سطح مورد نظر می‎نشیند، به همین دلیل کیفیت محصول، کمی کاهش خواهد یافت. همین امر سبب می‎شود تا فعالان صنعت، بیشتر به سراغ مفتول‎هایی بروند که با روش گالوانیزه گرم ادامه تهیه می‎شوند.

در این مرحله سیم ها با فرو بردن در محلول روی یا پوشش گالوانیکی گالوانیزه می شوند. بنابراین تفاوت اصلی سیم گالوانیزه با سیم برق گالوانیزه در این قسمت تعریف شده است.

یکی از مشکلات عمده ای که ممکن است برای نوع فولادی به وجود بیاید، زنگ زدگی می باشد. در اغلب موارد پس از استفاده از این نوع، رسیدن رطوبت به آن اجتناب ناپذیر می باشد. معمولاً فولاد بدون روکش «روی» مقاومت چندانی در برابر رطوبت نداشته و سریع دچار زنگ زدگی می شود.

در دو نوع منعطف و سخت تولید می شود . منعطف جهت توری حصاری و سخت برای توری جوشی و توری پرسی

منبع امکان تعمیر و تعویض درپوش های گالوانیزه وجود دارد و نصب آن سریع و راحت انجام میگیرد.پ

این در حالی است که روکش «روی» باعث می شود تا مفتول گالوانیزه بتواند سال ها در مجاورت با رطوبت قرار بگیرد و هیچ گونه خوردگی یا زنگ ادامه مطلب زدگی بر روی آن مشاهده نشود. بدین ترتیب اغلب افراد به خاطر کیفیت بالا، گالوانیزاسیون شده را انتخاب می کنند.

در این نوع مفتول گالوانیزه، می توانید اینجا را امتحان کنید حدود قطر بین پنج تا شش میلی متر می باشد.

Report this wiki page