خرید مفتول گالوانیزه و یک کلید ساده برای سیم گالوانیزه فاش شد

Wiki Article

مفتول گالوانیزه و روش تولید آن چیست و چگونه انجام می گیرد؟ این محصول را با عنوان مفتول سفید نیز می شناسند که در حقیقت از مفتول سیاه ساخته شده است. به دلیل وجود روکش فلز روی بر روی بدنه ی این محصول فولاد مقاومت زیادی در برابر اکسید شدن از خود نشان می دهد.

از طرفی دیگر با توجه به کیفیت بسیار بالایی که نسبت به مفتول فولادی بدون روکش دارد؛ لذا اگر هم وجه بیشتری برای 

این امر باعث کم شدن مقاومت آن در برابر عوامل خوردگی می شود .

 با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما در بخش فروش شما عزیزان را راهنمایی نمایند.

در این ویدیو چگونگی گالوانیزاسیون مفتول گالوانیزه به روش سرد (الکترولیتی) را مشاهده می کنید.

همچنین اگر خانه ای با سیم فولادی گالوانیزه ساخته شود، مطمئنا ارزش آن در آینده بسیار نزدیک، بیشتر می شود و می توانید خانه را نسبت به خانه های دیگر، گران تر به فروش برسانید.

یکی از مهم ترین موارد در تعیین قیمت این نوع محصول جنس و میزان نرمی و سختی آن است. یکی دیگر از فاکتورهای موثر روش تولید است. این نوع مقطع فولادی به دو روش گالوانیزاسیون سرد و گرم تولید می شوند .

لوله و اتصالات گالوانیزه لوله گالوانیزه لوله گالوانیزه گلخانه ای

استفاده از این سیم گالوانیزه فنس کاری را مقاوم و مستحکم می کند.

این نوع سیم به دلیل موفقیتی که در طول تولید خود دارد، نزد مصرف کنندگان بسیار محبوب است.

شما می توانید جهت اطلاع از قیمت سیم گالوانیزه با کارشناسان مرکزآهن تماس بگیرید و یا با مراجعه به سایت از بهترین قیمت خرید این محصول به صورت روزانه اطلاع یابید. قیمت مفتول گالوانیزه زنجان،

به همین دلیل قبل از خرید، مسئول پروژه نوع کاربرد این محصول را مشخص کرده تا بتوانید انتخاب بهینه و خرید مناسبی داشته به این وب سایت نگاه کنید باشید.

– محافظت در برابر صدمات محیطی به صورت اتوماتیک: پوششهای گالوانیزه به دلیل آنکه در فولاد نفوذ کرده و به عنوان کاتد عمل می کنند، به همین دلیل خواهد توانست مقاطع ریز موجود در روی سطح فولاد را در برابر صدمات محیطی و خورندگی، محافظت نمایند.

برای تولید مفتول سیاه به شیوه سرد از روی مذاب استفاده نمی گردد. در این شیوه با به کارگیری جریان الکتریکی و با کمک شیوه الکترولیز سطح فولاد را پوشش می دهند. فولاد در این شیوه ساخت در مقایسه با روش گرم از ضخامت کمتری برخوردار است. با توجه به این رویکرد مفتول سیاه ساخته شده با روش سرد از مقاومت پایین تری نسبت به مفتول های ساخته شده با روش گرم برخوردار است.

Report this wiki page