قیمت سیم من را دریافت کنید سیم گالوانیزه برای کار

Wiki Article

محصولات پرفروشکارخانه‌هامقالاتفولادینو در یک نگاهجداول وزنی

سایز ۱٫۵ میلیمتر آن بیشترین مصرف را دارد و عمدتا برای بستن میلگردهای آلماتوربندی از آن استفاده می شود. از این رو به آن سیم آلماتور بندی نیز می گویند.

همان‌طور که می‌دانید مفتول گالوانیزه یک محصول پرکاربرد است که از گالوانیزه کردن مفتول سیاه تولید می‌شود. قیمت مفتول گالوانیزه در انواع گرم و سرد متفاوت و مناسب بوده، به گونه‌ای که به راحتی در اختیار همه قرار می‌گیرد و در موارد مختلفی خواه به عنوان مواد اولیه برای تولید محصولات دیگر و خواه به صورت مصرف مستقیم به کار گرفته می‌شود.

از خصوصیات گالوانیزه گرم می توان گفت ضخامت لایه بین ۱۰۰ تا ۱۳۰ میکرون است و لایه ظاهری در این روش کدر و مات به رنگ طوسی است که سطح یکنواخت و صافی ندارد. از این روش بیشتر برای پوشش قطعات مورد استفاده در فضای باز مانند: دکل های مخابراتی، گارد ریل جاده ها، تیرهای برق، مخزن آبگرمکن و غیره استفاده می شود.

قیمت مفتول های گالوانیزه بر اساس نوع جنس، میزان انعطاف پذیری و نرمی و سختی آن تعیین میشود.

یکی از دلایلی که حتما عملیات زنگ زدایی می بایست انجام گردد، آسیب رسانی لایه اکسیدی کلیک کنید به قالب های کشش مفتول است.

این افزودن سرب مزایای زیادی دارد. مانند: بهتر شدن وضعیت توزیع دما و کم شدن مقدار تفاله های شناور آن را بررسی کنید روی مذاب.

گفتنی است از طریق این اشکال می‌توان تشخیص داد که ورق مورد نظر محصول کدام کارخانه است.

برای انجام فرآیند گالوانیزه گرم، ابتدا قطعه فولادی را به داخل فلز روی وارد میکنند. دمای روی که در وانی ریخته شده است، حدود ۴۴۹ درجه سانتیی گراد است. معمولا برای تولید محصولات گالوانیزه مانند توری گالوانیزه، مفتول گالوانیزه ، رابیتس گالوانیزه، پروفیل گالوانیزه ، نبشی گالوانیزه یک ورق گالوانیزه را وارد حمام روی میکنند.

مفتول گالوانیزه یا روکش دار با توجه به اینکه قیمت اینجا کلیک کنید بالایی نسبت به مفتول سیاه یا معمولی دارد ولی با توجه به عمر بالایی که دارند از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد . محل مورد استفاده گزینه بعدی برای انتخاب بهتر فنس می باشد، برای اینکه قیمت مفتول گالوانیزه با روکشدار متفاوت است و هزینه خرید فنس روکشدار بالاتر از نوع گالوانیزه می باشد.

مفتول گالوانیزه در همه جا در دسترس است و در هر نقطه ای از کشور میتوان آن را تهیه کرد.

مقاومت پوشش روی در برابر ذوب شدن باعث می شود که فولاد داخل سیم به اینجا کلیک کنید نقطه ذوب خود نرسد. در نتیجه، سیم مفتول گالوانیزه در اکثر آتش سوزی ها قوی می ماند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یکی از مهم ترین ویژگی های مفتول های گالوانیزه به روش گرم این است که بسیار نرم و منعطف هستند و سطحی صاف و یکنواخت دارند، سایت منبع همچنین به دلیل مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی برای تولید انواع توری مرغی، توری گابیون و سیم خاردار و … که در فضای باز در معرض بارش برف و باران هستند مورد استفاده قرار میگیرند.

Report this wiki page