همه چیز درباره خرید سیم گالوانیزه

Wiki Article

سیم فولادی گالوانیزه یک سیم همه کاره است که مراحل گالوانیزاسیون را طی کرده است. گالوانیزه سازی شامل پوشش دادن سیم فولاد ضد زنگ با فلز محافظ، ضد زنگ مانند روی می باشد.

۲- وزن هر کلاف : هر چه کوچکتر باشد بیشتر مورد استقبال است.

هر گونه افزایش قیمت داخلی یا بین المللی این فلز تاثیر مستقیمی برا قیمت انواع سیم دارد. از طرفی سیم مفتول مانند سایر محصولات سیم و کابل مشابه عایق پلیمری دارند که در نتیجه نوسانات قیمت مواد اولیه پلیمری به ویژه پی وی سی تغییری در قیمت این محصول ایجاد خواهد کرد.

آدرس : ایران، تهران، بازار آهن شادآباد، بهاران ۲، بلوک ۲۶، پلاک ۴۸۱

تولید توری حصاری با بافت های مختلف تولید می شود و کارایی متفاوتی دارند.

سایز ۳ و ۴ میلیمتر عمدتا استفاده های کمتری دارند و در صنایع نجاری و چوبی و صنعت بسته بندی محصولات کشاورزی کاربرد دارد. کاربرد سیم مفتول

به منظور اطلاع از قیمت انواع سیم مفتول به سایت مدیران آهن مراجعه کنید.

جدول وزنی هزینه حمل خرید سریع

با اطـــــــــــمینان خــــاطر از مــــا خرید کــــــــــــــنید

ضخامت مفتول گالوانیزه این سایت نیز سایت منبع بی تاثیر بر قیمت آن نیست، هرچقدر ضخامت مفتول بالاتر باشد قیمت آن نیز بالاتر است.

فولادها با ویژگی‌های خوب خود، کاربرد گسترده‌ای در صنایع مختلف دارند اما خوردگی و زنگ زدگی عواملی هستند که فولاد را از بین می‌برد. گالوانیزاسیون با ایجاد یک لایه بین فولاد و رطوبت هوا مانع از خوردگی می‌شود.

مراحلی که در کشش مفتول انجام می گردد، به دلیل اعمال نیرو بر روی کریستالهای مفتول باعث ایجاد بی نظمی شدیدی در کریستالهای فولاد به کار کلیک کنید رفته در مفتول می شود. این موضوع به اصطلاح کارسختی نامیده می شود. سختی حاصل از عملیات اعمال نیرو بر روی فولاد در اثر ریز شدن دانه ها و در هم ریختن نظم کریستالهای فولاد است.

تمام حقوق معنوی و مادی این سایت برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید متعلق به شرکت منبع مدیران آهن زاینده‌رود می‌باشد.

معمولاً کسانی که از این محصول جهت بافت توری حصاری استفاده می کنند از توری آن جهت حفاظت فیزیکی مناطقی خاص مورد استفاده قرار می دهند و استفاده از آن جهت محصور کردن باغات منطقی و اقتصادی به نظر نمی رسد .

Report this wiki page