مفتول گالوانیزه و جزئیات، داستان و خرید سیم گالوانیزه

Wiki Article

نوع سرد این محصول چینی بوده و نسبت به نوع گرم که ایرانی بوده دارای کیفیت و قیمت پایین‌تری است.

این آهن به علت استفاده از روکش روی بسیار مقاوم و ماندگار است؛ به همین دلیل دیرتر فرسوده شده و عمر بالاتری دارد.

سیم استیل را می توان، در حجم انبوه بسته بندی کرد در حالی که وزن بسیار کمی دارد.

اگر سوال شما این است که آهن گالوانیزه نام دیگر چیست؟ باید بگوییم این آهن نام دیگر آهن سفید است. آهن روکش داده شده با فلز روی را آهن سفید یا گالوانیزه می گویند. برای تهیه ورق آهن گالوانیزه یکسری عملیات شیمیایی دقیق روی آن انجام میشود.

پس از آن نوبت به مرحله خشک شدن می‎رسد. برای این منظور سیم‌ها در مجاورت سیستم خنک‌کننده قرار خواهند گرفت که با آب و هوا کار می‌کند. در مرحله آخر نیز آنها به صورت عمومی معمولی ، عمومی پروانه‌ای و بغل ریز افقی جمع خواهند شد.

سازگاری با انواع شرایط آب وهوایی از دیگر ویژگی‎های این محصول است. به همین دلیل به راحتی می‎توان از آنها در در مناطق شرجی و مرطوب استفاده کرد.

توری حصاری که با استفاده از سیم مفتول تولید می شود، دارای شبکه هایی با شکل لوزی بوده و سیم مفتول ها به صورت قلاب در هم بافته شده اند. همانطور که از نام این نوع توری مشخص است کاربرد اصلی آن در فنس و حصار کشی می باشد.

در فرآیند گالوانیزاسیون بر روی مفتول سیاه روکش گالوانیزه قرار می گیرد ، و مفتول به رنگ سفید در می آید این سایت که به آن "مفتول سفید" یا "مفتول گالوانیزه سفید" می گویند در واقع محصولی که در مورد آن صحبت می کنیم نام های زیادی دارد که همگی را به این محصول نسبت می دهند که شامل مفتول گالوانیزه ، مفتول سفید یا مفتول گالوانیزه سفید می گویند.

مفتول گالوانیزه که به آن مفتول سفید نیز می گویند از گالوانیزه مفتول های فولادی به دست می آید. برای محافظت از فلزات در برابر خوردگی و زنگ زدگی اطلاعات بیشتر در رطوبت و باران اسیدی، آنها را با پوششی از ماده دیگری که مقاوم است می پوشانند و در نتیجه در برابر اکسیداسیون و زنگ زدگی مقاوم می شود. دو راه برای انجام این کار وجود دارد:

این کار باعث بالا بردن مقاومت آن در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی می‌شود. در اینجا کلیک کنید این روش ضخامت پوشش روی بیش‌تر بوده و در قیمت مفتول گالوانیزه نتیجه مقاومت بیش‌تری در برابر رطوبت دارا است. به مفتول تولید شده با این روش مفتول گرم نیز گفته می‌شود.

نگه داشتن طرح ها و تصاویر روی دیوار می تواند برای بسیاری از صاحبان خانه یک چالش باشد. استحکام کششی بالای این سیم ها آن ها را برای پشتیبانی از تصاویر و نقاشی های گران قیمت روی دیوار ایده آل می کند.

همانطور که در بخش قبلی اشاره کردیم، روکش روی در فرآیند گالوانیزه به آهن اضافه میشود. از آنجایی که از آهن در ساخت و سازهای زیادی استفاده میشود، دوام و ماندگاری آن بسیار مهم است.

مشتریانی که از طرف سایت خرید نمایند ، نسبت به قیمت مذکور تخفیف داده میشود.

فولاد سازه گفت: بهمن ۳, منبع ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۱ ق٫ظ سلام مفتول گالوانیزه گرم هم موجود دارین؟

Report this wiki page