ساخت سایت

Wiki Article

شما با اینکار می توانید فروشگاه خودتان را بهتر مدیریت کنید.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

این هاست توسط شرکت های ارائه دهنده هاستینگ ارائه میشه و ارتباطی به طراح سایت نداره.

میشه اپلیکیشن هم با دیزاین سایت از لحاظ رنگ و … شبیه هم طراحی بشه؟

اینماد یک نماد الکترونیکی از سمت مرکز توسعه تجارت الکترونیکی است که به کسب و کارهایی که دارای وبسایت فروشگاهی هستند داده می شود و برای فعال کردن قابلیت درگاه پرداخت آنلاین حتما باید اینماد داشته باشید.

با فروش آنلاین و طراحی سایت فروشگاهی شما دیگر نیازی به پرداخت بعضی از هزینه ها مانند اجاره یا خرید مغازه را ندارید و هزینه های جانبی شما مانند پرداخت قبوض، عوارض و … بسیار کم خواهد شد.

یکی دیگه از فروشگاه های لباس ایرانی وب سایت شیکسون هست. این فروشگاه از لحاظ ظاهری یکم شلوغ تر از سایر وب سایت هایی که تا الان دیدید هست ولی خب باید قبول کنیم که همه ی آدما دنبال یک وب سایت سبک و ساده نیستند.

آیا محدودیتی برای اضافه کردن محصولات یا دسته بندی ها برای سایت های فروشگاهی وجود داره؟و امکان اضافه کردن دسته بندی تو هر زمانی هست؟

نکته اولی که منبع باید به آن توجه کنید این است که وبسایت شما دارای امکانات کافی برای پوشش دادن نیازهای جامعه هدف شما باشد.

برای اینکه ما یک سایتی داشته باشیم نیاز داریم که یه محلی برای نگه داشتن اطلاعات یا دیتا ها، فایل های سایت و… داشته باشیم که بهش میگن هاست.

همچنین شما بدون محدودیت در زمان و مکان، می‌توانید فروشگاه خود را مدیریت کنید.

با وجود ساخت سایت این دلایل به ضرورت طراحی سایت فروشگاهی و فروش آنلاین پی می بریم.

طراحی سایت این کار برای او بسیار دشوار می شود چون باید همه چیز را در ذهن خود نگه دارد و سپس آن را جایی ثبت کند که فراموش نشود، اما امروزه برای طراحی سایت فروشگاهی از آمارگیر استفاده می‌کنند که گزارشات فروش و مشتریان شما را به شکل کلیک کنید دقیقی در یک پنل قرار میدهند و شما با رفتن به آن بخش میتوانید هر آماری که از فروش و مشتری نظیر : نرخ سبد خرید، نرخ تبدیل ، مدت زمان بازدید صفحات مختلف ، سن و جنسیت مشتریان و کاربران و… را مشاهده کنید و از این آمار ها در جهت بهبود فروش و پیش برد اهداف فروشگاهتان استفاده کنید.

خوشحال میشویم اینجا کلیک کنید که سهمی در افزایش و گستردگی بیزینس شما داشته باشیم.

Report this wiki page