طراحی و ساخت سایت

Wiki Article

به دلیل اینکه نماد اعتماد به نام فرد حقیقی یا شرکت حقوقی صاحب کسب و کار ثبت می شود ، ووکامرس فارسی قادر نیست نماد اعتماد را مستقیما برای شما تهیه کند، اما تیم فنی ما در مسیر تهیه نماد اعتماد تمامی پروسه های فنی فروشگاه اینترنتی را برای تهیه سریع و ساده نماد اعتماد برای مشتریان فراهم می کند.

خوشبختانه با توجه به رشد چشمگیر خرید و فروش کالا به صورت آلاین در قالب فروشگاه های اینترنتی و قدرتی که این بخش دارد و تمایل بسیاری از هم وطنان چه در خرید کالا به صورت آنلاین و چه در فروش کالا به صورت آنلاین, شرکت اطلس وب مجری بسیاری از پروژه های طراحی سایت فروشگاه اینترنتی میباشد که چند نمونه از موفق ترین آنها را به شما معرفی مینماییم.

وب‌رمز با نزدیک ۲۰ سال سابقه ارائه خدمات وب، تبلیغات گوگل ادز و خدمات سئو را به طور حرفه‌ای به عنوان راهکاری مناسب جهت افزایش بازدید سایت و رونق کسب و کارهای اینترنتی ارائه می‌دهد.

یکی دیگر از مواردی که تاثیر زیادی در قیمت طراحی سایت می‌گذارد، طراحی ریسپانسیو است. طراحی ریسپانسیو یک سایت به این معنی است، که علاوه بر صفحه‌ی دسکتاپ در صفحه‌ی موبایل یا تبلت نیز به امکانات سایت، به راحتی دسترسی پیدا کرد.

روش های بسیاری برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی وجود دارد که با استفاده از آنها به راحتی می توانید فروش آنلاین داشته باشید. در بین روش ها، راه هایی نیز برای طراحی سایت فروشگاهی به صورت رایگان وجود دارد که با استفاده از آنها به سرعت می توانید فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی نمایید.

تمامی سایت‌های طراحی شده توسط تیم وب‌رمز کاملا بر پایه سازگاری با سئو بوده ولی قطعا برای رشد سایت و قرار گرفتن در رتبه های یک گوگل نیاز به دریافت مشاوره و آنالیز سئو و سفارش خدمات سئو سایت خواهید داشت.

پس فقط به فروش در منطقه یا شهرستان خود قانع نباشید بلکه کالاها و خدمات خود را به سراسر کشور ارائه دهید و فروش خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید. با ثبت سفارش سایت فروشگاهی و طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای، یک آینده طلایی برای کسب و کارتان رقم بزنید.

لازمه هر کسب و کار دیده شدن توسط مشتری است. از طرفی به دلیل اینکه عمده کاربران از موتوهای جستجو برای یافتن موضوعات دلخواه خود استفاده می کنند، مهمترین وسیله برای دیده شدن شما همین موتورهای جستجو هستند و بر خلاف سیستم های فروشگاه ساز رایج، در ساخت فروشگاه اینترنتی وب رمز از پایه نکات مهم و اصلی افزایش رتبه و سئو سایت را در بر میگیرد و لذا اگر پس از راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود به دنبال برندینگ و افزایش بازدید و فروش فروشگاه آنلاین خود با کمترین هزینه و بازدهی بالا هستید، کمک گرفتن از متخصصین بهینه سازی سئو، بهترین گزینه است.

امکان لینک دهی داخلی و خارجی برای معرفی اکانت های دیگر مجموعه در سایت افزودن ماژول ها و افزونه های دیگر

سفارش سایت فروشگاهی در تیم ما به علت خرید شما از مرجع ووکامرس در ایران و اهمیت داستن احترام به حقوق مشتریان، هزینه کمتری نسبت به سایت های مشابه دارد. 

صفحه نتایج جستجو قلب تپنده‌ی یک سایت فروشگاهی است. ساخت وب سایت این صفحه، بخشی است که کاربر تصمیم می‌گیرد با یک کلیک محصول را بخرد یا سایت شما را ترک کند.

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت طراحی یک سایت فروشگاهی، تعداد صفحات آن است. هر چه محصولات سایت و خدمات آن بیشتر باشند، حجم کار تیم متخصص ما و مدت زمان مورد نظر برای طراحی سایت و در نتیجه‌ی بودجه‌ی مورد نیاز برای آن بیشتر خواهد بود.

علاوه بر آن تعداد یازدیدکننده آن ها به سرعت در حال افزایش بوده و سیستم های مدیریت محتوا رایگان دیگر جواب گوی نیاز آن ها نیست.

تصور کنید که می‌خواهید یک سایتی داشته باشید، که از طریق آن خدمات خود را به فروش برسانید. مطمئنا امکاناتی که برای این سایت در نظر گرفته می‌شود با امکانات یک سایت شخصی، بسیار متفاوت خواهد بود.

Report this wiki page