این گزارش در مورد طراحی سایت را بررسی کنید

Wiki Article

کلیه مطالبی که در این مقاله ذکر شد حائز اهمیت بوده و حتما باید هنگام طراحی سایت در نظر گرفته شوند. نمی‌توان رقم مشخصی برای این کار عنوان کرد، زیرا طبق برنامه و هدف شما از طراحی سایت و نوع وب‌سایتی که انتخاب می‌کنید، هزینه طراحی سایت نیز متفاوت خواهد بود.

برخی سایت‌ها تحت عنوان طراحی سایت رایگان شما را وسوسه به ساخت سایت می‌کنند ولی در نهایت متوجه خواهید شد که برای امکانات اصلی باید هزینه‌ای بپردازید.

آکادمی وبکیما مجموعه ای از آموزش ها و ابزارها و مرجعی برای پاسخگویی به نیازهای دیجیتال مارکتینگ و کسب و کار اینترنتی شماست. تیم وبکیما همیشه در تلاش است تا بهترین دوره های آموزشی، با بالاترین کیفیت و بیشترین بازدهی را برای رشد و رونق کسب و کار اینترنتی شما تولید کند.

بعد از اتمام فرایند طراحی و راه‌اندازی سایت نیاز داریم تا طبق نوع وب‌سایتی که انتخاب کرده‌ایم برای آن محتوا وارد کنیم.

در وبگاه باید از الگوی ثابتی در صفحات استفاده کرد که کاربر به هنگام دیدن صفحات متوجه این است که همه صفحات در یک سایت مشخص هستند. جستارهای وابسته

یادتان باشد، حرف اول را مشتری می‌زند. هر کاری می‌کنید باید در جهت جلب رضایت مشتری باشد. در طراحی فروشگاه اینترنتی باید به گونه‌ای قدم بردارید که مشتریان زیادی جذب کنید و آن‌ها را به خود وفادار سازید. یکی از مراحلی که باید در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به آن دقت شود، کاربرپسند بودن است.

جهت آشنایی با روند فعال سازی نماد اعتماد الکترونیکی می توانید مقاله اینماد را مطالعه نمایید.

به طور کلی، طراحی سایت داینامیک یا پویا به معنای قابل تغییر بودن و امکان وارد کردن داده ها و اطلاعات...

وب‌سایت خدماتی انواع مختلفی دارد که مرسوم‌ترین آن‌ها سایت‌های پزشکی، حقوقی، آژانس‌های تبلیغاتی و…. است. وب‌سایت دیگری که این روزها طرفداران بسیاری پیداکرده نوع فروشگاهی است که برای فروش محصولات فیزیکی و فروش محصولات دیجیتال و فایل مناسب است.

در این‌گونه از سایتها ابتدا اسکلت سایت توسط طراح ایجاد می‌شود و سپس محتوا توسط مدیران سایت‌ها تغییر می‌کند مانند فرم قراردادی که یکبار توسط فردی ایجاد می‌شود و توسط افراد دیگری بارها تکمیل می‌شود، از این رو طراح نسبت به محل قرار گرفتن و اندازه دقیق متون و تصاویر و سایر عناصری که بعداً توسط مدیران سایتها تغییر قیمت طراحی سایت می‌کند اطلاع ندارد بنابراین چاره‌ای ندارد جز اینکه همه حالات را در نظر بگیرد و اینکار سبب می‌شود تاحدودی از گرافیک و جلوه سایت کاسته شود.

اما می‌توانید با در نظر گرفتن عوامل اساسی مانند نام دامنه، نوع ‌هاست هزینه پایه طراحی سایت را تخمین بزنید.

مسلما با کدنویسی استاندارد و صحیح. اگر در کدنویسی خود بی‌دقتی کنید ممکن است با یک شکاف امنیتی بزرگ در آینده رو به رو شوید. یا اگر افزونه‌هایی را نصب کنید که از استاندارد خوبی برخوردار نباشند، به راحتی می‌توانید مورد حمله قرار گیرید.

ایجاد بستری برای ثبت نام کاربران در وب سایت، (پنل ثبت نام کاربر در وب سایت فروشگاه اینترنتی هر چه قدر ساده و راحت باشد برای کاربران بهتر است).

چون راه‌اندازی وب‌سایت و رساندن آن به نتایج صفحه اول گوگل مستلزم صبوری و صرف زمان است. باید ببینید ازنظر زمانی انجام چنین کاری برای شما مقرون‌به‌صرفه است یا نه.

Report this wiki page